Cine este Doina Lecusescu?

Se pregateste un nou atac fluviu la adresa lui Basescu: Cine-i Doina Lecusescu?

Dupa cum trebuia sa ne asteptam cu totii, in ultima saptamana din campanie apar cele mai intunecate fapte din trecut ale unui candidat, in cazul nostru, Traian Basescu. Primul material s-a consumat de curand cand, intr-un filmulet, pe care l-am putut vedea de sute de ori la TV, Traian Basescu l-ar fi plesnit peste fata pe un copil de 10 ani, in cadrul unui miting electoral din 2004.

In acele momente, Traian Basescu a fost incoltit de zecile de intrebari  venite din partea jurnalistilor si dupa cateva zile de foc, avalansa de acuze pare sa se fi domolit. Pe semne ca impactul subiectului cu pricina s-a perimat si se astepta o noua dezvaluire bomba despre trecutul actualului presedinte.

Nu a trecut mult timp si jurnalistul Andrei Badin a postat pe blogul personal un articol prin care-i adreseaza cateva intrebari-bomba lui Traian Basescu, despre trecutul sau: Ce ati facut domnule presedinte in noaptea de 31 decembrie 1972 spre 1 ianuarie 1973? Va aduceti aminte numele de Doina Lecusescu? Va aduceti aminte de cele intamplate atunci?

Jurnalistul afirma ca in acea noapte de Revelion Traian Basescu a fost taiat pe fata, semn care se vede si in zilele noastre si asteapta lamuriri publice asupra acelui presupus incident de la inceputul anului 1973. Daca in 24 de ore presedintele nu va aparea in fata opiniei publice pentru a raspunde intrebarilor de mai sus, atunci va posta marturia video in care se vorbeste despre “mizerabila fapta” in care ar fi implicat Traian Basescu.

P.S.1.  Se face o referire despre o anume Doina Lecusescu  intr-un articol aparut in ziarul Ziua pe data de 12.11.2004. In acel articol, pe care il puteti citi aici, apare si o declaratie a Doinei Lecusescu:

Declaratie

Subsemnata Renea Doina, domiciliata in Constanta, Bd. Lapusneanu 110, Bl. L7, sc.A, ap.133. Rog sa binevoiti a lua la cunostinta urmatoarele: in 1973 l-am cunoscut pe numitul Basescu Traian, care, intr-o anumita conjunctura, m-a fortat sa intretin cu el relatii sexuale, in urma carora s-a nascut copilul Lecusescu Mihail Adrian. Cu lacrimi in ochi va rog pe dv. sa interveniti la toate forurile abilitate pentru ca macar in al doisprezecelea ceas, domnul ministru al Transporturilor sa-si recunoasca fapta si, implicit, copilul, cu toate demersurile legale ce rezulta din aceasta. Precizez ca, desi am incercat in repetate rinduri sa obtin recunoasterea copilului de catre Basescu Traian, acesta m-a evitat in mod sistematic, folosindu-se de trafic de influenta, mituire si chiar amenintari la adresa vietii mele, culminind cu administrarea unor batai bestiale. Dau aceasta declaratie, o sustin si o semnez, intrucit la ultima convorbire telefonica avuta cu Basescu Traian, in dimineata zilei de 5 noiembrie 1997, acesta m-a amenintat ca ma omoara si ca, oricum, disparitia mea nu va fi observata.

5 noiembrie 1997

P.S. 2. In cadrul unui interviu acordat lui Traian Basescu si publicat duminica, 29.11. 2009, pe site-ul ziarului Romania Libera, Presedintele declara urmatoarele: “In momentul de fata, cred ca este posibil orice, astept un viol”. Ups! Credeti ca exista un sambure de adevar in toata aceasta poveste?

37 responses to this post.

  1. E frumos ce faceti? Sa dati un copy-paste fara sa citati sursa? E greu sa scrieti un text? Astept sa puneti si sursa textului, http://www.tashy.ro

    Răspunde

  2. 1. Din cate stiu eu, doamna respectiva, avea dreptul sa il dea in judecata pe Basescu pentru demonstrarea paternitatii.
    2. Daca acest jurnalist a primit scrisoarea in 2004, de ce a asteptat pana acum?
    In ’70 el era inca pe nave, poate ducea lipsa de multe, dar nu de femei.
    Sa recapitulam: a fost acuzat ca a lovit un copil (se pare ca s-a demonstrat trucajul), acum de viol, tentativa de crima, sechestrare de persoane…Ma intreb ce mai ramane…Poate o batranica batuta?
    Eu, personal, nu vroiam sa merg la vot, pentru ca nu stiam exact care e raul mai mic…Dupa cum decurge campania, cu siguranta ma voi duce si voi vota impotriva acestor oameni care in loc sa scoata in evidenta nerealizarile celuilalt, realizarile lui, platforma, se injosesc sa caute sau sa inventeze mizerii…

    Răspunde

    • hopes, daca tot poporul asta vrea sa scape de basescu, e salutar ca tu esti singurul care vei vota cu el pentru imensele lui realizari. tu si taranii care voteaza pe biblie dupa ce au primit zahar si faina de la pdl (cate un chil). dixit

      Răspunde

      • Buna,
        Din cate aud in jurul meu, sunt convinsa ca nu sunt singura care nu a primit nimic de la pdl si care voteaza cu Basescu. Daca ai locui in Constanta ai stii ca zaharul, faina si uleiul a pornit de la Mazare (psd). Eu nu l-am ridicat in slavi pe Basescu, ci doar am condamnat practicile celeilalte tabere. Eu nu contest nerealizarile lui Basescu, dar care sunt cele ale psd-ului? Poate vrei sa urmaresti ceva ce mie si, poate, taranilor ni s-a parut interesant. http://www.youtube.com/watch?v=GF6IZVSnLu0
        O zi frumoasa iti doresc!

  3. Saracutul de el… Si ce daca a dat o palma sau a violat o femeie?

    Răspunde

  4. @viorica
    …si ce are a face filmuletul tau cu alegerea lui basescu? a fost comunist ca si iliescu, a fost informator cum iliescu nu a fost, a fost contrabandist cum iliescu nu a fost, si-a bagat curva la guvernare si i-a mai facut si o strada a ei personala in cartierul francez, cum iliescu nu a facut, si-a bagat tuta de fata in parlamentul european cum iliescu nu a facut, a vandut flota cum iliescu nu a facut, si-a tras 9 milioane de euroi din „rascumpararea” celor 3 jurnalisti „rapiti” in Iraq, cum iliescu nu a facut, adicatelea s-a imbogatit el si tot neamul lui pe spinarea noastra cum iliescu nu a facut si a fost votat presedinte cu 50,5% de romani, iar iliescu cu 89,7%.
    so, draguto, revolta ta impotriva lui crin, geoana si iohannis de unde vine, ca nu pricep?:) din convingerea ca…? mai, ce de idealisti in tara asta…. he he
    cred ca ne meritam presedintele atata timp cat seamana atata cu noi. de-aia il si alegem, nu?!

    Răspunde

    • Buna.In primul rand nu sunt revoltata impotriva lui crin, geoana si iohannis…Sunt revoltata impotriva oamenilor ca patriciu si compania si chiar cred ca geoana este doar o marioneta, sunt revoltata impotriva mocirlei pe care altii o numesc politica in Romania. Intamplarea face sa il cunosc pe nepotul lui basescu si, pentru ca nu il mai vazusem de 3 ani, sa raman mirata de expansiunea sa spunem, materiala a lui. Eram, asa cum am mai spus, hotarata sa nu merg la votare. In legatura cu flota nu s-a demonstrat nimic, cum nu s-a demonstrat nici cu vestita mostenire a lui bombonel, unul din cei ce vor veni la guvernare odata cu psd-ul. Daca a fost contrabandist, care din marinarii dinainte de ’89 nu era? In legatura cu Iliescu, ai dreptate, el nu s-a imbogatit, dar cati de pe langa el nu au facut-o (nastase, patriciu si altii). Sa ne uitam un pic inapoi, cand s-a produs greseala majora in guvernarea Romaniei?…Ooops….cred ca Petre Roman era prim-ministru si iliescu, presedinte. Dar se pare ca uitam….
      Strategia cu iohannis nu tine pentru mine…Sunt convinsa ca e o promisiune cu chip si ca orice alta promisiune electorala de pana acum, ramane la stadiul asta. Alta intrebare: daca Iohannis e atat de bun gospodar, cum se face ca pdl-ul a avut scor mai bun la sibiu?…Inca o data nu sunt o sustinatoare a lui basescu si a gastii lui, dar in acelasi timp nu sunt o sustinatoare a lui geoana si a clicii lui.
      Therefore, draga contrabandistule, in viziunea mea:
      basescu = geoana si pdl = psd, politica romaneasca = 0, singura diferenta trucarea acestu film, trucare menita sa manipuleze, sa ne jigneasca inteligenta. Din punctul meu de vedere o strategie gresita.Orice ar fi ales presedinte o sa semene cu noi – om cu slabiciuni, subiectivisme si altele, un om ca toti altii, de cele mai multe ori, daca nu intotdeauna, nu foarte inteligent, puternic sau intelept.
      O zi asa cum ti-o doresti!

      Răspunde

      • Posted by corneliu vrabie on decembrie 1, 2009 at 3:26 pm

        Doamna Hopes00, tot nu va inteleg. Daca sunt toti egali si la fel de rai, care ar fi motivul pentru care ati ales sa-l votati pe domnul Basescu? Ambele tabere au baronii lor si bubele lor. De ce il preferati pe cel care da capete in gura si isi umileste sotia in public? Sunt doar curios. Eu am votat cu domnul Antonescu, fiind vechi taranist si in tara si acum, cand nu mai locuiesc acolo. Am stat mult sa ma gandesc de partea cui ma voi afla si vineri voi fi in tara special pentru vot, chiar daca pot merge si aici, unde traiesc acum. Voi vota Geoana pentru ca este garantat de un om care nu a fost niciodata comunist, nu cu cel garantat de o doamna care a locuit la Paris in garajul amicului meu Sorin si care nu poate garanta nici macar un stabilment de mahala. Simplu. Daca doamna respectiva va citi acest comentariu, ceea ce ma indoiesc, atat timp cat este ocupata sa cheltuie cei 30 milioane de euro luati din buget pentru parcurile tarii, isi va aduce aminte de Sorin si de patul lui din garaj. Nu e vina mea, doamna, ca domnul Basescu a iesit in fata numai cu astfel de specimene. Macar domnul Crin e sustinut de cineva mai subtire si cu ceva carte. Macar atat si e suficient. Va scriu pentru ca si eu sunt constantean, iar mama, chiar daca primeste destui bani de la mine si sora mea, este incantata ca primarul orasului le ofera acea „ratie” pensionarilor. Eu nu o numesc mita electorala ca dumneavoastra, atat timp cat mama nu a fost nevoita sa se inscrie pe o lista pro-cineva si a votat tot cu domnul Antonescu, cum i-a dictat constiinta.
        Sarut mana, doamna!

      • Buna seara,
        Am crezut ca am fost destul de explicita – incercarile astea disperate, murdare, nu fac decat sa imi jigneasca inteligenta. Nu mi-au trebuit demonstratii tehnice ca sa imi dau seama ca mana se misca intr-un ritm nefiresc. Deci sa nu ma duc la vot ar insemna sa dau un vot psd-ului, celor care m-au jignit pe mine si pe altii. In legatura cu constanta, sa stiti ca mita electorala si nu ma refer aici in sens legislativ, nu este numai aceea pentru care semnezi si daca e sa fim sinceri, tu poti sa spui ceva, iar in cabina de vot sa faci ce iti dicteaza „constiinta”. Parintii mei, desi ar putea avea multe scutiri de taxe si impozite si etc., nu vor sa primeasca si totusi pana acum l-au votat cu Mazare, dar acum dupa cunoscuta scrisoare prin care sunt amenintati de catre dragul de primar cu plecarea in brazilia in cazul nevotarii lui geoana, ma indoiesc ca vor mai face asta. In rest, perfect de acord cu dumeavoastra nu aprob oamenii din preajma lui basescu, cum nu ii aprob nici pe cei din preajma lui geoana. Sincer, daca pana acum, de fiecare data cand erau alegeri eu nu eram in tara si imi parea rau, acum imi pare rau ca sunt aici.
        Si ca ma intrebati ce a facut diferenta, o sa va raspund, Patriciu.
        O seara asa cum v-o doriti!

  5. eu le respect alegerea votantilor lui basescu si le fac si o dedicatie speciala, platita (tot de mine, adica si de mine, atat timp cat platesc impozite la stat)

    Răspunde

  6. Posted by Yoyo on decembrie 1, 2009 at 3:53 pm

    🙂 Slabut…. Altceva mai palpabil nu ati reusit sa gasiti? Povestea filmului este deja istorie, acum e violator….. Cred ca pana vineri va mai aparea o crima, ceva atentate, …. nu cumva a e implicat si in atentatele de la 11 septembrie? Nu il piteste si pe Bin Laden ca deh… poate ii gasiti cumva si rude? O fi reincarnarea lui Hitler ori Stalin sau poate chiar Jack Spintecatorul or naiba stie. Sunt tare curioasa ce „news” despre trecutul lui Basescu vor mai aparea pana vineri.
    PS : Pacat ca imnul se numeste ” Desteapta-te romane” aud in jur numai sforaituri. Nu te obosi sa imi raspunzi.

    Răspunde

    • Posted by miodrag on decembrie 1, 2009 at 8:17 pm

      nici nu vreau sa ma gandesc cam cate dosarele il astepta pe base dupa alegeri, daca nu este iar ales, tot a fost el obsedat de dosarele altora. nu merg la vot ca nu am chef sa ma obosesc, dar basescu nu are nevoie de filmulete si violuri ca sa fie doar o puslama si cam atat. un manelist gargaragiu care a confundat tara asta cu mosia lu’ tac’su. gargara si nimic altceva. hahaituri si ciupit muierile de buculitze. bine ca nu l-am votat ca ma consideram si mai idiot decat ma consider pentru ca inca nu am plecat dracului din tara asta de prosti.

      Răspunde

      • Posted by Yoyo on decembrie 1, 2009 at 8:44 pm

        Si cine te opreste sa pleci? Nu cred ca este cazul sa ii faci prosti pe toti locuitorii acestei tari. Nu uita ca si parintii tai, rudele si prietenii , daca nu chiar toti dar in marea lor majoritate , locuiesc si traiesc tot in Romania. Ii bagi si pe ei in aceiasi oala?
        Spre regretul unora ca si tine am parerile mele si atata timp cat sunt libera le voi spune si sustine. Ai vreo problema cu asta? Tu nu faci la fel? Numai ca eu nu am folosit limbajul folosit de tine. Eu spun ce cred, tu si altii idem si asa mai departe…. Nu impun si nu incerc sa conving pe nimeni dar nici nu voi face politica strutului si nici voi accepta politica pumnului in gura doar pentru ca cuiva nu ii convine parerea mea. Asta este un castig al democratiei iar in alta ordine de idei ar fi chiar plictisitor sa gandim tot la fel. O seara placuta!

  7. Posted by corneliu vrabie on decembrie 1, 2009 at 8:40 pm

    Doamna mea, nu pot spune ca Patriciu este preferatul meu, departe de mine asemenea afirmatie dar, daca tot sunteti constanteanca, probabil ca stiti la fel de cert ca si mine ca domnul Mircea Basescu controleaza toata zona libera, e seful de necontestat al portului, sotia dumnealui imparte functiile, personal, peste tot in judet, adica este unul dintre marii mafioti ai tarii noastre dragi. Daca Patriciu s-a urcat pe Sterling, sa nu uitam ca Videanu e calare pe Marmosim (tot resursa naturala, dupa cum stiti), etc, etc. Chiar daca sunt ceva mai departe de tara, asta nu inseamna ca nu sunt la curent cu toate gainariile de acolo. Va raspund pentru ca vad ca vreti sa fie bine in Romania asa cum vreau si eu. Copiii mei merg in vacante la Constanta, parintii mei nu vor sa vina sa stea la mine, am acolo prieteni care mi se plang de tot ce li se intampla. V-a jignit inteligenta un film in care presedintele loveste un copil. Vi se pare atat de straniu ca acest om sa loveasca un copil cand si-a lovit sotia peste fata, la masa cu jurnalisti seriosi care au declarat asta? Chiar credeti ca sunt absolut toti care spun ca erau de fata si stiu despre ce e vorba cu acea lovitura niste mincinosi? Serios acum. Eu nu sunt un anti-Basescu sau un pro-Geoana ca sa imi poata jigni inteligenta ceva venit in legatura cu acesti domni. Pur si simplu il plac pe Antonescu si merg pe mana lui. Un om care, dupa atatia ani de politica sta in acelasi apartament normal de bloc, are toata stima mea. Si, mai mult, meseria mea aici unde ma aflu este director de imagine, ceea ce inseamna ca ma pricep si eu la filmulete. Sunteti sigura ca e asa de nefireasca miscarea mainii presedintelui? Mie mi se pare foarte fireasca. Daca ar conta, dar nu conteaza. Pana la urma, depinde si ce a zis copilul, nu?! Poate a jignit femeia si merita una peste fata…

    ma rog…

    Răspunde

    • Buna seara,
      Intamplarea a facut sa stau acasa 4 luni asa ca am avut posibilitatea sa ma mai informez. Ce spuneti dvoastra in legatura cu nepotismele, perfect de acord. Am o multime de cunostinte care sunt puse pe functii pe criterii de partid, relatii si restul. Unele dintre ele total nejustificat. Din cate stiu eu trucajul a fost deja dovedit, dar nici macar nu e important asta. Este important ca oamenii si-au aratat nemultumirea fata de comunism in Timisoara, Bucuresti si Brasov (actiuni condamnate de iliescu care a uitat probabil ca asa a luat fraiele acestei tari). Daca se intampla si in Constanta m-as fi dus si eu, dar cum o prietena imi spunea nu se poate ca e Mazare (desi eu credeam ca avem dreptul la o opinie). Daca era Crin Antonescu in turul al-II-lea, cel mai probabil il luam in calcul, dar refuz sa votez cu psd. Eu sunt convinsa ca veti gasi foarte multe argumente pentru a nu vota cu basescu, dar sunt convinsa ca veti gasi tot atatea impotriva psd. Nu uitati ca aliantele nu tin in Romania, lucru demonstrat in trecut. S-ar putea ca sa va surprinda, desi in Romania e greu sa te mai suprinda ceva din viata politica romaneasca. In legatura cu jurnalistii seriosi, va rog frumos…Nu stiu daca in Romania exista ziaristi profesionisti, pentru ca asa trebuie sa fie, profesionisti. Nu cred in alianta aceasta superficiala, care comvine cel mai mult psd. Haideti sa facem un singur partid sa nu mai existe opozitie….dar asta inseamna comunism…
      O seara frumoasa sa aveti!

      Răspunde

      • Posted by corneliu vrabie on decembrie 2, 2009 at 1:33 pm

        Doamna mea, sunt parizian de multi multi ani, un om cu convingeri clare de dreapta, de asta ma si aflu aici. Urmaresc tot ce se intampla in tara. M-am tot uitat dar nu am vazut nicio dovada ca trucajul a fost demonstrat. Cum sa nu conteze?! Conteaza. Sunteti o femeie inteligenta. Daca presedintele ar fi avut dovada, nu ar fi fost pana acum mediatizata si para-mediatizata? Macar la OTV sau la Taraf TV sau undeva unde nu sunt moguli. Cine isi bate joc de inteligenta noastra, acum? Nu are nicio dovada pentru ca filmul nu a fost trucat. Pana si domnul Melescanu a afirmat ca a fost o intreaga valva dupa intalnirea de la Ploiesti cu lovirea acelui copil. Vreti sa spuneti ca si acesta este un mincinos si un nomenclaturist?
        Porcaria de ieri de la Timisoara ati vazut-o? Cititi aici ce probabil ati vazut si la televizor: „E o ruşine că sunt oameni care se pretează la aşa ceva. Eu sunt aproape sigură, sau ceea ce am văzut la televizor mi-aduce aminte de mineriade. Am fost adesea la Bucureşti atunci şi am văzut cum era manipulată populaţia Bucureştiului”, a declarat Doina Cornea.Ea a apreciat că, pentru ca această manipulare să fie pusă în mişcare, trebuie să fie nişte „agenţi” printre protestatari şi a spus că sunt întrebări de pus în legătură cu calitatea oamenilor, întrucât „se vedea pe multe chipuri că erau oameni nu de o calitate bună”.Fosta disidentă a menţionat că are foarte mare încredere în viitorul premier Klaus Iohannis şi a calificat protestele drept un gest de disperare al preşedintelui în funcţie.”Tocmai ceea ce am văzut că se întâmplă în piaţă îmi spune că e vorba de un gest disperat al preşedintelui, care simte că a pierdut terenul”, a afirmat Doina Cornea, care a precizat că, „pentru un om politic e foarte important să ştie să piardă”, dând exemplul lui Călin Popescu Tăriceanu, despre care a spus că „a ştiut să piardă cu eleganţă, cu generozitate, nu a dăunat deloc partidului şi merge mai departe”. Si doamna Cornea este vanduta comunistilor? Ma straduiesc sa va scriu astea pentru ca inteleg ca locuiti in strainatate, adica intr-o lume in care democratia nu este doar un tel al unei natii. Daca dumneavoastra ganditi atat de ingust, ce sa mai zicem de cei care inca sunt in tara, bombardati incontinuu de viitorul dictator nonsalant, fara scrupule, care nici macar protocolul nu este in stare sa si-l respecte, dupa cum ati vazut ieri. Credeti ca Romania are nevoie de un presedinte patimas si instinctiv?

        Sarut mana

      • Buna ziua,
        Mai jos este un comentariu la o emisiune de pe Realitatea tv, post pe care nu l-am urmarit si nici nu imi pierd timpul cu emisiunile lor, dar pentru ca am mai auzit de aceasta emisiune la care face referire comentariul urmator, am spus ca poate doriti sa il cititi:

        „SI-AU LUAT TEAPA IN DIRECT!

        Posted by Satirikon in ATITUDINI SI OPINII.

        Astazi I-Realitatea TV a continuat seria emisunilor patetice despre filmul in care apare domnul presedinte Traian Basescu si acel baiat. Atat i-a dus capul incat l-au sunat in direct pe Siegfried Woratsch de la RTL, expert international in montaje video. Acesta fusese contactat de Realitatea in urma cu 2 zile, trimitandu-i si filmul in cauza pentru a-l analiza.

        Specialistul nostru a descoperit ca framurile 46 pana la 52 au fost refacute cu airbrusch si copy-paste a unor elemente care compun imaginea. Orice coleg care cunoaste aceste lucruri, le accepta ca se pot manipula imagini video introducand sau eliminand elemente aflate in miscare copiind elementele in Photoshop intr-un alt layer si apoi jocul cu transparentele modificand ansamblul perspectivei. Imaginea nu sufera diferente ale obiectelor (dimensiune care ar fi vizibila apoi prin o tremurare a imaginii sau o rupere a miscarii), ci se modifica perspectiva prin dedublare in diferite layers. Daca se adauga si efectul de miscare al elementelor introduse atunci la remontare in Premiere a framurilor retusate, acestuia i se pot da alternativ viteze diferite, dand la prima vedere senzatia de original. Falsul este astfel dovedit ca fiind unul care pentru realizare, a necesitat cateva saptamani de munca, dar greselile si elementele introduse in aceste montaje sunt vizibile doar deschizand framurile in Photoshop. Respect pentru volumul de munca investit, dar scarba pentru acceptul unui asemenea comenzi murdare.

        Copiind prima parte din inregistrare cand femeia se apleaca in fata, s-a constatat ‘prelucrarea’ de la frame 32 pana la frame 54. Modificarea consta in modificarea vitezei de derulare, care in prima faza a fost prelucrata in format “flm.” In photoshop de la Tonwertkorrektur si Gradationskurven, apoi s-a retusat destul de neprofesional mana dintre framurile 40 pana la 50, unde se constata diferente la lungimea obiectelor, lipsind in aceasta miscare 5 frames (din varianta originala), iar altele au fost copiate pentru a incetini miscarea mainii dintr-una static lenta in accelerare de 2/4 progresiv. Nu s-a putut modifica miscarea femeii care mascheaza “gestul”, iar aceasta ramane intr-o pozitie nefireasca static aplecata inainte, efect obtinut in Photoshop prin copierea elementelor pentru a obtine numai miscarea mainii, capul copilului fiind copiat, cred dintr-un alt frame de dinainte sau de dupa aceasta scena, diferentzele de luminozitate, Farbbalance si contrast modificandu-se nefiresc intre aceste framuri. Acesta modificare care a survenit de pe original pe computer, are valoare de diletant-profi, dat fiind faptul ca nici calitatea initiala , cred, a filmarii nu a fost dintre cele mai stralucite. Falsul este vizibil in ochii fiecarui profesionist in montaj de studio si poate fi certificat ca atare.

        Prin urmare Realitatea si-a luat teapa in direct.

        PS: sa fi vazut fata Cristinei Sincai, moderatoarea…nu mai stia ce sa zica :):)

        Oricine mai are curajul sa conteste acest trucaj este invitat la toaleta publica sa se adape cu pofta.”

        Eu nu am spus ca nu a existat un contact fizic acolo, doar ca cest contact a fost facut intentionat mai brutal decat a fost in realitate.
        Cat despre ceea ce s-a intamplat la Timisoara, cred, in primul rand ca vinovati au fost membrii acelor partide care au avut tupeul extraordinar sa compare ce fac ei cu „Proclamatia de la Timisoara”. Chiar daca sunt convinsa ca pdl-ul a fost organizatorul acestui incident, precum si a celorlalte (Bucuresti, Brasov, Targoviste si altele mai mici) cred cu tarie ca erau si oameni care s-au saturat de ambele tabere. Citeam undeva ca la Bucuresti chiar daca au existat voci anti-psd, ele au fost aduse la tacere de majoritate, de cei ce strigau impotriva comunismului, a ingradirii dreptului la opinie. In legatura cu cealalta tabara este condamnabil atat gestul lui basescu de a nu respecta protocalul, mai grava fiind din punctul meu de vedere airmatia referitoare la numirea lui saftoiu la sie-„asa i-a dorit sufletelul adrianei saftoiu”.
        Concluzia mea: nu e bun niciunul. Faptul ca e patimas si instinctiv nu arata altceva decat ca e om, eu, una, nu l-as condamna pentru asta, pot iesi lucruri bune din aceste 2 caracteristici daca nu sunt duse la extrem.

        O doresc o zi placuta!

  8. Posted by miodrag on decembrie 1, 2009 at 9:15 pm

    io-io, vrei sa facem filosofie politica? sa-l introducem in discutie pe blaga (lucian) si varsta romaniei, sa stabilim, inca o data, ca puterea politica este cea mai mare putere? stim ca orice stat are o tara de prosti, una de destepti, una de blazati, una de idioti patentati fara speranta, una de aroganti, alta de gainari, etc.. asa si romania. pe mine ma scoate din minti tara de prosti din care plec in fiecare seara cand merg sa ma culc. vorba hertei muller, de ce sa emigrez eu din romania? nu am facut niciun rau. sa plece ei si sa ne lase, in frunte cu base si liota lui de ingrasati. cum sa nu-ti respect opinia?! nu vezi ca ti-o respect?!

    Răspunde

  9. Posted by Yoyo on decembrie 2, 2009 at 7:11 pm

    Poate intr-un final fericit, as zice eu dupa umila mea parere de muritor anonim, veti intelege ca cei de la PSD in frunte cu taticul Ilici au o scoala de propaganda si manipulare careia cu siguranta nu ii faceti fata si picati in plasa precum bietii miei dusi la taiere. Deja nu mai exista nici o urma de indoiala cu privire la filmul in care Base loveste un copil. Mai mult ca sigur ca adevarul va iesi la iveala si cu aceasta marlanie. Si atunci veti fi tot la fel de incisivi si siguri de propriile afirmatii? Sper ca asta sa fie o lectie pentru fiecare si sa nu mai sustina ceea ce nu stie sau nu poate proba. In rest ….. citez din imnul national : Desteapta-te romane!

    Răspunde

    • mai yoyo, eu crezusem ca esti o fetita cu blog si pareri oneste despre politica, dar vad ca esti activist PDL in toata regula. pai, mai yoyo, cum crezi ca ne mai poate vraji baselu cu trei cuvinte si o lacrima, daca el are „aviz” pe o COPIE, cand se stie ca nu poate fi facuta decat de pe original? a mai pus-o si pe amarata aia de nevasta-sa dea declaratii ca e un ingeras, vai capul lui de terminat…:( suntem de rasul europei din cauza manevrelor lui de tot rahatul.
      iar eu aveam de gand sa nu votez, ca nu-mi place geoana, dar prea e cusuta cu ata alba toata mizeria asta. l-am auzit cu urechile mele pe amaratul ala de copil ca a fost lovit. sper sa intre la puscarie cat de curand mizerabilul asta.

      Răspunde

      • Posted by Yoyo on decembrie 2, 2009 at 8:43 pm

        Hey, usurel… ati dat navala?? :)) Nu sunt activist de nici un fel, mi-am spus doar o parere. Ok, e doar parerea mea si atat. Nu trebuie sa va si placa , sa o acceptati, nici macar sa o cititi. Sunt la fel e scarbita de clasa politica actuala dar nu cred ca ar trebui dat doar in Geoana sau doar in Basescu. Cred ca tara asta a ajuns asa datorita tuturor politicenilor si a noastra pentru ca intr-un fel sau altul i-am votat si acceptat. Indiferent de cine ce crede eu nu pot uita zilele revolutiei cand imi suierau gloantele pe langa ureche, nu pot uita imaginile intiparite pe retina la mineriada si nici faptul ca in spate a stat Iliescu si clica lui asa cum sta si acum in spatele lui Geoana care este folosit doar ca imagine pentru ca nu aveau pe cine sa scoata centru’naintas.
        O seara cum v-o doriti!

  10. Perfect de acord, dar stii ce se intampla…si de partea cealalta este cam aceeasi poveste. Nu cumva asta e politica, cel putin la ora actuala, manipulare? Basescu nu manipuleaza prin lacrimi sau tot felul de sentimentalisme? Am stiut inca dinainte de diferitele demonstratii aparute ca e editata imaginea respectiva (l-am intalnit pe basescu in campanii si nu tot timpul auzea lucruri placute, dar nu a plesnit pe nimeni, dimpotriva zambea mereu), iar dupa incercarile din ultimele zile de a improsca cu noroi in toata familia, este si mai evidenta disperarea psd-ului. Dar daca vorbim de manipulare, ea se face din ambele parti, si, tehnica lui basescu este mai buna, in umila mea parere, de necunoscatoare, pentru ca ea este indreptata direct catre planul emotional, afectiv si nu prin diferite filmulete. Ce ma deranjeaza pe mine este ca nu se da sanse egale celor doi candidati sa incerce sa ne manipuleze 🙂 Daca ne punem o simpla intrebare: care dintre noi stie dedesupturile politicii? Nu prea multi, nu? Asta nu inseamna ca nu putem avea opinii in legate de un fapt sau altul.
    O seara frumoasa iti urez!

    Răspunde

    • Posted by Yoyo on decembrie 2, 2009 at 8:23 pm

      Fiecare are dreptul la opinie. Ai citit pe blogul meu si nu este cazul sa ma repet cu privire la cat urasc comunismul si tot ceea ce tine de el. Nu tin cu nimeni din actuala clasa politica, din partea mea daca s-ar putea rade din temeli si construi alta pe alte principii ar fi perfect, dar atata timp cat la momentul actual exista doar doua optiuni si avand in vedere ca una dintre ele imi repunga , ce mai ramane? E o alegere intre doua rele, o parere si o optiune dar asta nu inseamna ca incerc sa conving pe cineva de ceva anume. Fiecare are propria-i ratiune si mod de a analiza si cantari faptele si de a lua decizia pe care o doreste. Stii cum vad problema de acum? Precum un pahar jumate plin sau jumate gol. Depinde cum il privesti dar pe care fiecare l-ar vrea plin, si nu numai plin dar fiecare ar dori sa fie plin cu o alta licoare.
      Nu am fost si nici nu sunt membra a unui partid. Nu am facut politica la modul serios. Sunt doar un observator si „beneficiar” al celor care cica se pricep si fac politica. Daca tu stii mai multe si dai in PDS, dai si in Basescu, dai in alianta asta de carton care va disparea cu prima pala inchipuita de vant , practic ce mai ramne cand in carti la ora actuala au ramas doar cei doi : Goana si Basescu. Ne place , nu ne place , asta-i jocul! Zarurile sunt aruncate deja !

      Răspunde

      • Posted by vlaicu popiu NY on decembrie 2, 2009 at 8:33 pm

        nu credeam vreodata ca ma voi duce la vot pentru romania si, in nici un caz, ca voi vota cu PDSR-ul. si nici nu credeam ca voi comenta la un entry de blog dar iata ca o fac. nici macar nu stiu cine e geoana. dar acum stiu cine e basescu. deceptionat. foarte deceprionat. mi-e rusine ca sunt roman.

  11. Posted by vlaicu popiu NY on decembrie 2, 2009 at 8:40 pm

    nici BBC-ul nu poate face un raport corect folosind o copie. aici e vorba de niste norme, niste legi clare de luat in calcul. cum a putut sa prosteasca un om o natie intreaga? dar ce-i facea copilului in film? il mangaia? rusine, rusine, rusine. oricum, va multumesc celor care tineti blogul pentru lista cu centre de votare din diaspora.

    Răspunde

    • Sa presupunem ca aveti dreptate – nu se poate demostra ca e trucaj. Asta nu inseamna neaparat ca este adevarat. Eu cred ca daca aleg rationamentul dvoastra nu se poate demonstra fara drept de echivoc ca e una sau alta. Iar in cazul asta cine sunt prostiti: cei care cred ca e real sau cei care cred ca e fake? Si cine e in masura sa raspunda la intrebarea asta? Iar daca votati pdsr-ul ii votati pe aceia care i-au omorat pe cei datorita carora dvoastra puteti circula liber, pe cei care ne-au castigat noua dreptul de a discuta acum liber si deschis. Si, acum, cum e cu rusinea?
      O seara asa cum v-o doriti!

      Răspunde

  12. Eu am fost si sunt membra de partid, dar asta nu inseamna ca trebuie sa fiu de acord cu actiunile lor mai ales ca nu am cerut sa fiu platita vreodata. Ce fac, fac din convingere. Este prima data cand sunt acasa, am timp liber si nu particip la nici un fel de actiune de campanie. Este adevarat, nu sunt de acord cu nici una din variante si ma duc la vot cu mana tremuranda. Asa cum am mai spus mai sus o sa votez cu basescu din considerente care nu ar avea ce cauta in politica – sentimentalisme. Unul ar fi evenimentele din ’89, desi eram prea mica pt a putea participa, ii respect pe oamenii care au luptat atunci si ii detest pe cei care i-au pacalit atunci si care se mai regasesc si acum in viata politica si 2. strategia murdara, ordinara pe care au ales-o pentru saptamana asta. Daca aduc argumente impotriva amandurora este pentru ca ele exista, eu nu am cum sa spun ca basescu nu a facut ceva ce a facut doar pentru ca il votez eu. Si nu stau sa ma gandesc foarte mult la argumente pentru ca as gasi prea multe si mi-as smulge parul din cap 🙂
    Concluzie: dau in amandoi pentru ca am cu ce (nu ma iau de viata lor de familie pt ca mi s-ar parea jalnic).

    Răspunde

    • Posted by sanda_lia on decembrie 2, 2009 at 10:18 pm

      esti femeie si, ca atare, iti pun o intrebare ca de la femeie la femeie, despre o femeie. maria basescu este clar o victima a sotului ei (cel sentimental). este umilita in public cu fiecare ocazie. lasata in strada in ploaie, luata la „ocazii” la care prima doamna este vizibil pentru un popor intreg elena udrea, etc. pana si pe facebook exista o cauza impotriva umilintei la care este supusa de catre sotul ei, presedintele acestei natii, o cauza imbratisata nu numai de femei, ci si de barbati, nu numai de jurnalisti ai mogulilor, ci si de oameni simpli, fara carnete de partid sau interese in a manipula. ti s-a parut normal sa o puna, acelasi sot al ei care o umileste cu fiecare ocazie, sa dea o asemenea declaratie ca cea de azi, cand pana si fiica cea mica o imbranceste si urla la ea prin casa (dupa cum singura, maria basescu a declarat pentru „ochiul soacrei” (1995, oct)? asta nu ti se pare o campanie murdara? iti spun eu ca este o campanie mizerabila. inca o data, a recurs la cea mai joasa speta de manipulare si i-a mai tras o palma propria sotie.
      si asa femeia aia nu mai ridica fruntea din pamant. acum cred ca nu va mai iesi nici din casa. asta este intr-adevar o mizerie de campanie. corect?

      Răspunde

  13. Posted by sanda_lia on decembrie 2, 2009 at 10:19 pm

    erata: „propriei sotii”

    Răspunde

  14. Posted by sanda_lia on decembrie 2, 2009 at 10:23 pm

    …daca tot e sa luam in calcul votul din considerente affective, adica… cel cu „sentimentalisme”, dupa cum scrii mai sus…

    Răspunde

  15. Ai dreptate, sunt femeie. Dar sa iti mai spun si altceva…O cunosc pe cealalta dna Basescu, cumnata Presedintelui, sora sotiei. Este o femeie activa din punct de vedere politic, social, pe picioarele ei, independenta. Asa ca….parerea mea de femeie. Vrem egalitate, nu? Atunci sa nu ne mai victimizam si sa luam masuri daca nu suntem tratate cum ne dorim. Eu cred sincer ca atunci cand cineva e nefericit trebuie sa ia masuri. De ce crezi tu ca ar trebui sa votam noi ce se intampla in familia lor? Sa iti mai spun ceva: am terminat o relatie care se vroia frumoasa cu un mincinos, ipocrit, las, nesimtit si daca mai gasesti adjective poti sa i le atribui, dar asta nu inseamna ca in slujba lui nu e profesionist, asta nu inseamna ca nu poate fi altfel cu amicii. Relatia de cuplu e una, profesia alta. Sunt femeie si tocmai de asta aleg sa iau masuri daca se impun si nu sa ma complac intr-o situatie care nu imi face bine. Eu am incercat sa gasesc argumente si sa le expun, tocmai de aceea am fost mustrata, daca pot sa spun asa, de ambele tabere. 🙂 Ceea ce nu vreau eu sa fac, nu vreau sa spun ca unul e bun pt ca e cel pe care il votez eu.
    Iti doresc o seara placuta!

    Răspunde

    • Posted by sanda_lia on decembrie 2, 2009 at 11:02 pm

      tu vorbeai de campanie murdara psd, iar eu iti aduceam un argument pt campanie la fel de murdara pdl. eu am votat cu oprescu, ca sa fim clare, dar iata ca nu a iesit. asta e…!

      cum sa votez ce se intampla in familia cuiva? votez ce vad si ce inteleg si ce imi convine. oricum nu conteaza…

      Răspunde

  16. Am explicat ce erau sentimentalsmele la care faceam referire – amintirile si dezgustul pentru mizerie

    Răspunde

  17. Nu ca nu s-ar putea vorbi de o campanie pdl, dar tu nu ai facut-o. Ai vorbit numai de tratamentul la care se presupune ca este supusa dna Basescu…Iar despre campania despre Facebook, nu inteleg, o tine cineva sechestrata? Nu inteleg de ce credeti voi ca asa ajutati o persoana capabila sa se descurce singura. Daca tot se fac campanii pe site-uri de socializare sa se faca pentru cei ce nu se pot descurca singuri…
    Toate cele bune!

    Răspunde

  18. dear tashy, sursa este pusa inca din primul rand. nu o dam la final, ca altii. altfel, cum iti intrau atatia de pe blogul asta daca nu era?!

    Răspunde

Lasă un comentariu