Romani cu care ne mandrim – sculptor Ion Culea

Ioan Culea – Sculptor The Stone Story

Sculptez piatra in atelierul THE STONE STORY de 9 ani. Pentru mine, sculptura este o forma ludica ce s-a perpetuat  din primii ani de viata si am ajuns la maturitate nearzand etapele, ci trecand prin desen, pictura, fotografie apoi sculptura in lemn , arta monumentala , dar si miniatura. Desi pare paradoxal pentru altii, in ciuda unui defect din nastere, m-am putut adapta tuturor acestor domenii ce apartin vizualului cu mare placere, dar si cu rabdare, mai mult autodidact, dar si absolvind o scoala de arta fotografica.

Am avut de invatat dupa ce am trecut prin Scoala de la Sibiu ce inseamna numarul de aur, proportiile, liniile si punctele forte in cadrul formatului, practicand meseria de fotograf profesionist timp de 15 ani.

Sculptura este o vocatie si nu o profesie si a inceput ca un hobby. Cred ca orice subiect poate fi reflectat prin sculptura, dar nu toate lucrurile pot fi sculpturale. Sunt atras de arta abstracta, ronde-bosse, basorelief, dar practic cu destul succes si figurativul, cochetez si cu programele 3D. Consider ca, intr-un mod adecvat, inca mai am multe de spus.

 

5 responses to this post.

  1. Posted by lucian hossu on februarie 23, 2011 at 11:02 am

    fatastic punct

    Răspunde

  2. Posted by alina florescu on martie 6, 2011 at 11:11 am

    este un rar talent acest sculptor. felicitari

    Răspunde

  3. Posted by Kolin on martie 6, 2011 at 11:12 am

    Iata ca avem si romani cu care ne mandrim. Nu doar corupti si hoti.

    Răspunde

Lasă un comentariu